Algemene voorwaarden
Bij het maken van een afspraak, het ophalen van medicatie of bij het afnemen van diensten gaat u automatisch akkoord met de door ons gestelde algemene voorwaarden zoals hier benoemd.
De behandelaars zijn bevoegd volgens de wet uitoefening diergeneeskunde tot het maken van diergeneeskundige beslissingen. De praktijk beschikt over een behoorlijke wettelijke aansprakelijkheidsverzekering. De dierenartsen zijn ingeschreven in het nationale diergeneeskunderegister.
De cliënt gaat akkoord met de tariefstelling zoals weergegeven op de site www.dierenkliniekzwaag.nl onder het kopje ‘tarieven’.
De normale betalingstermijn bedraagt 14 dagen. Bij uitblijven van betaling zullen er administratiekosten in rekening gebracht worden ter hoogte van 10% van de openstaande factuur. Bij uitblijven van betaling na deze termijn worden de administratiekosten verdubbeld. Bij uitblijven van betaling langer dan 28 dagen zal de factuur doorgezet worden naar een incassobureau. Indien er prijsafspraken of betalingsafspraken zijn gemaakt dan dienen deze beiderzijds nagekomen te worden. Mocht betaling uitblijven dan nemen wij ons het recht voor om in rekening gebrachte kortingen teniet te doen.
In het geval van diefstal wordt er aangifte gedaan. Het opzettelijk weglopen zonder te betalen valt hier ook onder. In het geval van diefstal of vernieling worden eventuele gevolgkosten ook verhaald op u.
Indien er sprake is van agressie, opzettelijke vernieling of schending van de privacy van personeel of clientele kan er aangifte tegen u gedaan worden.
Voor uw en onze veiligheid worden er camerabeelden opgenomen. In het geval van incidenten wordt dit beeldmateriaal langdurig bewaard.
Uw gegevens en de gegevens van uw huisdier worden in een dossier bewaard. Deze gegevens worden niet gedeeld met derden of elders gebruikt tenzij u hier toestemming voor geeft (zoals het doosturen van een dossier) of in het geval van bijzondere omstandigheden.
Indien u uitgeschreven wenst te worden dan is dit mogelijk indien al uw facturen voldaan zijn.
U wordt als klant netjes bejegend, wij verwachten dat u ons ook netjes te woord staat.
Bij het meermaals niet nakomen van afspraken kunnen wij u vragen een andere behandelaar te zoeken en kan niet spoedeisende hulp geweigerd worden.
In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat wij in het belang van het dier moeten handelen zonder daarover contact met u gehad te hebben. Eventuele kosten worden in die gevallen zo laag mogelijk gehouden.
De behandelaars zijn bevoegd volgens de wet uitoefening diergeneeskunde tot het maken van diergeneeskundige beslissingen. De praktijk beschikt over een behoorlijke wettelijke aansprakelijkheidsverzekering. De dierenartsen zijn ingeschreven in het nationale diergeneeskunderegister.
De cliënt gaat akkoord met de tariefstelling zoals weergegeven op de site www.dierenkliniekzwaag.nl onder het kopje ‘tarieven’.
De normale betalingstermijn bedraagt 14 dagen. Bij uitblijven van betaling zullen er administratiekosten in rekening gebracht worden ter hoogte van 10% van de openstaande factuur. Bij uitblijven van betaling na deze termijn worden de administratiekosten verdubbeld. Bij uitblijven van betaling langer dan 28 dagen zal de factuur doorgezet worden naar een incassobureau. Indien er prijsafspraken of betalingsafspraken zijn gemaakt dan dienen deze beiderzijds nagekomen te worden. Mocht betaling uitblijven dan nemen wij ons het recht voor om in rekening gebrachte kortingen teniet te doen.
In het geval van diefstal wordt er aangifte gedaan. Het opzettelijk weglopen zonder te betalen valt hier ook onder. In het geval van diefstal of vernieling worden eventuele gevolgkosten ook verhaald op u.
Indien er sprake is van agressie, opzettelijke vernieling of schending van de privacy van personeel of clientele kan er aangifte tegen u gedaan worden.
Voor uw en onze veiligheid worden er camerabeelden opgenomen. In het geval van incidenten wordt dit beeldmateriaal langdurig bewaard.
Uw gegevens en de gegevens van uw huisdier worden in een dossier bewaard. Deze gegevens worden niet gedeeld met derden of elders gebruikt tenzij u hier toestemming voor geeft (zoals het doosturen van een dossier) of in het geval van bijzondere omstandigheden.
Indien u uitgeschreven wenst te worden dan is dit mogelijk indien al uw facturen voldaan zijn.
U wordt als klant netjes bejegend, wij verwachten dat u ons ook netjes te woord staat.
Bij het meermaals niet nakomen van afspraken kunnen wij u vragen een andere behandelaar te zoeken en kan niet spoedeisende hulp geweigerd worden.
In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat wij in het belang van het dier moeten handelen zonder daarover contact met u gehad te hebben. Eventuele kosten worden in die gevallen zo laag mogelijk gehouden.